Bioslim ile Elektroterapi

Vücudunuzda yağ dokusunun biriktiği yerlere, pasif jimnastik yaptırarak incelmesini sağlayan bir yöntemdir. Bu teknik, vücuda yerleştirilen elektrodlarla doğru akım kullanılarak uygulanır. Elektroterapi bölgesel zayıflamayı, sarkık ve güçsüz kasların toparlanmasını, cilt ve ciltaltı dolaşımını artırarak cildin kalitesinin artmasını, uygulanan bölgenin sıkılaşmasını sağlar. Elektroterapi uygulamaları ile kilo verme kolaylaşır, yeni oluşan güçlü karın kasları ile daha diri bir vücut görünümü olur.

Elektroterapi (pasif jimnastik) kimyasal etki olmadan vücudun kas noktalarına elektrotlarla bağlanan kesintili akım veren masaj özelliği olan, kasların çalışmasını, güçlenmesini, artık maddelerin temizlenmesini sağlayan pasif jimnastik aletidir. Kan dolaşımını hızlandırır. Metabolizmayı düzene sokar, uyarıcı etkisi vardır. Zindelik sağlar.

- Selülit tedavisi
- Lenfatik drenaj
- Tüm vücut şekillendirilmesi
- Elastikiyet kayıpları
- İncelme tedavisi
- Kas stimülasyonu
- Pasif jimnastik
- Lokal yağlanma gibi gerekçelerle bioslim uygulaması yapılabilir.