Masaj ve Vücut Bakımları

1. SELÜLİT MASAJI :

El masajı ve G5 anti-selülit masaj programı sayesinde selülit probleminizden kurtlulun.

2. AROMATHERAPY MASAJI :

Afrodit’in mistik aromaterapi seri rahatlatıcı, besleyici masaj yağlarıyla özdeşleşen ekstra rahatlık sağlayan masaj programıdır. Cildinizi nemlendirici özelliğe sahip e vitaminli ekstratlarla birleşen klasik masaj teknikleriyle kas gevşetici etkiye sahip, ritüeliniz olacak tedavi içerikli masaj.

3. LUT GÖLÜ PEELİNG & MASAJ:

Lut Gölü Peeling'i ; diri sağlıklı güzel bir vücuda sahip olan bayanların, doğadaki profesyonel formlülü Lut Gölü peeling’i %40 oranında mineral içeriğiyle bir çok bakım ve tedavide kullanılır. Özel Masajı ile sunulan Lut Gölü Peeling’i terapisi vücudunuzu dinlendirerek, ciltte ipeksi diri canlı bir doku oluşturur.

4. YOSUN TERAPİ :

Denizden gelen güzellik… Deniz yosunu gibi deniz canlılarından elde edilen faydalı mineral içeriğiyle, sıcaklık kullanılarak yapılan cilt dokusunu “yeniden canlandırma” terapisidir. Yosun terapi, vücudun ihtiyacı olan doğal element ve mineral tuzların vücuda yeniden kazandırılmasını sağlar. Kan dolaşımını düzenleyerek detoks etkisi oluşturduğu gibi ruh ve vücuda rahatlama sağlar. Stres ve selülit giderici, zayıflatıcı, toksin atıcı, sindirim ve dolaşım sistemini düzenleyici, cildi güzelleştirici özellikleri bulunan Yosun Terapi’nin en önemli kuralı içeriğinde deniz suyu ve deniz yosununun olmasıdır. Yosun terapinin önerilen tedavi süresi 9-12 gündür. Bir haftadan az olması tavsiye edilmez. Her birey için ayrı programlar oluşturularak bireyin ihtiyaçlarına göre yosun terapi paket programları uygulanabilir. Bu programlardan bazıları anti-stres, anti-selülit, romatizma ağrıları, zayıflama ve sıkılaşma programları, doğum öncesi ve sonrası cilt dokularının düzenlenmesi, kalça ve diz ağrıları için uygulanan programlardır.