Medikal Cilt Bakımları

Klinik Cilt Bakımı

En uzun ve en derinlemesine yapılan Afrodit uygulamasıdır. Dermakozmetiklerle yapılan cilt bakımınının ilk bölümünde cilt temizlenir ikinci bölümünde soft meyve asitli cilde özel nem verici maske uygulanır. Cilde uygun krem ve serumlar ultrason cilt yenileme tedavisiyle ciltte maksimum oranda absorbe edilmesi ve verimli olması sağlanır. Leke, kırışıklık, sarkıklık, matlık veya sivilcelenme problemleri olan her cilt için uygulanan en önemli bakımdır. Bakım süresi yaklaşık 150 dakikadır.

Pure Once Cilt Bakımı

Cildiniz karma yağlı ve cildinizdeki yağ dengesini nasıl kontrol edebileceğiniz konusunda endişeleriniz gün geçtikçe artıyor mu? Tüm sebum (yağ) sorunlarınıza çare getiren, arı ve pür bir cilt sağlayan PURE ONCE CİLT BAKIMI, cildinize berrak ve sağlıklı bir görünüm kazandırır. Bakım içeriğinde sadece Babor Pure Serisi ürünler kullanılır. Bakım süresi yaklaşık 90 dakikadır.

Pure Twice Cilt Bakımı

Cildinizdeki sebum (yağ) problemleriyle kendinizi demorilize olmuş mu hissediyorsunuz? Tüm sebum (yağ) sorunlarınıza çare getiren; problemli ciltlere yönelik yoğun kür olarak uygulanan PURE TWİCE CİLT BAKIMI, salsilik asit ve çay ağacı özleriyle ile cilt yüzeyinde yağlanmaya neden olacak kirlerin arındırılmasını; cildin tedavi edilerek pürüzsüzlüğünü sağlıyor. Bakım içeriğinde Babor Pure Basic Serisi ile cildin yağ seviyesini üst düzeyde kontrol altına alan ve cildi nemlendiren soft meyve asitleri ürünleri kullanılır. Bakım süresi yaklaşık 120 dakikadır.