Ultrason Cilt Tedavisi

Ultrason Duolift Cilt Tedavisinde; düşük frekanslı ses dalgalarının 1-3mHz ciltte yarattığı mekanik ve biyolojik etkiyle oluşturulan mekanizmalardan yararlanılır. Ultrasonik yüz ve boyun gençleştirme sırasında cildin 3 mm ve 1,5 mm altına odaklanmış ultrason dalgaları hedeflenen uygulama bölgelerinde, kollajen üretimini uyaran ışınların ısıya dönüştüğü hücre üretim alanları oluşturulur. Bu işlem sırasında dönüşen ısı ve acı hissedilmez. Relax bir tedavidir. Cilt yüzeyinde ses dalgalarının yarattığı vibrasyonlarla dokularda mikro dolaşımda artış, drenaj oluşturur. Ciltteki sarkmalar, elastin kaybı, aşırı esnek cilt yapılarında, gözenek açıklıklarında, ciltte lokal yağlanma sorunlarında, leke sorunlarında cilt revizyonu ve ciltte onarım gerektiren durumlarda kullanımı başarılı sonuçlar sağlamaktadır.

Ultrason ile cilt gençleştirme ile cilt elastikiyetinin kaybına bağlı olarak oluşan sarkma ve kaş, alın, yanak, ağız kenarı, yüz konturu, çene hattı ve gıdı bölgesi ile göz çevresinde kırışıklıklarında cerrahi bir işlem olmadan , non invazif yöntemler düzelme ve gençleşme sağlanmaktadır. Duolift ile Ultrason

Cilt Tedavisi cildi derinlemesine temizler, arındırır ve yıpranmış ciltleri tamir eder, cilt kalitesini iyileştirir.

Problarla yüz cildine masaj yaptırır gibi uygulanan ultrason ciltte yarattığı masaj ve vibrasyonla kollajen stimülasyonu yarattığı gibi mikro dolaşımda yaptığı hızlanma ile doku kan dolaşımı ve oksijenasyonunu arttırır. Cilt kaslarını çalıştırır ve güçlendirir.

Ayrıca probların yardımı ile istediğimiz medikal veye organik içeriğe sahip kozmetiklerin %60 oranında absorpsiyonu sağlanır. Daha canlı, parlak, sıkılaşmış, pürüzsüz bir cilt oluşturulur.

Duolift Ultrason; Ağır osteoporoz, Tümörler, Hamile, Enfeksiyonlu olan bölgelerde sistemi uygulanmaz.