ENDOLIFT LAZER İLE YÜZ GERME ESTETİĞİ

AVRUPA'NIN SEÇKİN KLİNİKLERİNİN TERCİHİ, ROMA ÜNİVERSİTESİ VE FDA ONAYLI

ENDOLIFT LAZER İLE AMELİYATSIZ BİR ŞEKİLDE ZAMANI GERİ ALIN!

Yıllar geçtikçe cildin diriliği ve sıkılığını sağlayan kolajen, elastin gibi hücre proteinlerinin üretimi doğal olarak giderek yavaşlar. 20'li yaşların ardından ciltteki hücre seviyesi azalmaya başlar. Hücrelerde oluşan bu duruma bağlı olarak ciltte ince mimik kırışıklıklarları, derin kırışıklıklar, elastikiyet kayıpları, sarkmalar, cilt renginde lekelenmeler veya matlaşma gözlemlenir. Bu sorunlara sahip olan cilt durumuna biz “yaşlılığa yürüyen cilt” diyoruz. Bahsettiğimiz süreçte cilt; cilt yapısı, çevresel etmenler, serbest radikaller, bakımsızlık gibi pek çok nedenden de olumsuz yönde etkilenebilir. Yapılan pek çok ciddi akademik çalışmaya göre yaşlanma ya da yaşlılık; artık anti-aging yani “önlenebilir bir hastalık” olarak görülmektedir.

Yaşlanma belirtilerinin silinmesi veya önlenmesi için tercih edilecek olan teknikte aranılan ilk ve en önemli özellik, kalıcılık kadar hastaya en az zarar vererek kazanılacak olan düzelmeyi ve faydayı vaat eden uygulamalardır. Günümüzde lazer teknolojileri ameliyatsız estetik ile rekabet etmektedir.

Gelişen lazer teknolojileri, tıpl çalışanları için daha pratik tedavi süreçleri sağladığı gibi efektif sonuçlar sağlamaktadır. Ülkemizde kullanımı yeni çıkan bir lazer tekniği olan endolift tekniği ile ameliyatsız yüz germe imkanımız vardır. Bağ dokusunda gereken ısının bölgede oluşturulması ciltte hücre üretiminde çalışan fibroplastların daha aktif olmalarını sağladığı gözlemlenmiştir. Cilt kontrollü lazer termoliz ısı aldığında madde sıkılaşarak ve düzleşir. Bunun nedeni cildimizin orantılı ısı alımı sayesinde fibroplastların çalışarak daha çok hücre üretmesi, ısındıkça sıkılaşması ve yenilenmesidir.

Uygulama 200 mikronluk fiberin, bağ dokusuna lifting etkisini yapacak şekillerde oynatılması ve lazer ışınlarının ısıya dönüşerek yeni hücre üretiminin arttırılması sağlanır. Uygulama sonrası daha sıkı ve elastikiyeti daha diri olan bir cilt gözlemlenir. Uygulama anestezi gerektirmediği gibi, yapıldıktan hemen sonra sosyal hayatınızı etkileyecek hiçbir neden yoktur.